Friday, August 28, 2009

the calling

terpanggil aku untuk menaip kembali... alhamdulillah pada bulan ni aku dah mula solat penuh... tapi kadang-kadang, tertinggal jugak... aktiviti yang aku jalankan sepanjang bulan ini:
1) kelas mingguan "pentadbiran bisnes"(business administration) =p
2) join majlis ijazah silat
3) hadir 3 tempat latihan silat yang berbeza-beza dalam 4 hari berturut-turut
4) bantu sejumlah 4 orang kawan yang diuji semasa menunggang motosikal dan memandu (tolong tunda, tukar tayar dan kirim kunci spare dari rumah)

ada lagi beberapa aktiviti yang aku buat tapi tak dapat ingat balik buat masa ni... so just nak update sikit blog ni... dah lama sangat tak update...

lagi satu, aku ada handphone sony W960, ak jual pada harga RM750... harga boleh runding, area kuala lumpur... kalu ada yang berminatlah...

sekian dlu, dan assalamualaikum aka sejahtera ke atas kamu..

No comments:

Post a Comment