Tuesday, July 14, 2009

apa nak jadi??

lebih kurang sebulan aku dah cuti.. sepatutnya minggu ini aku mula kelas tapi entah macam, kelas tak mula lagi... aku dapat tahu yang institut aku belajar ini, dah pun ditukarkan namanya daripada Institute of Technology Australia (IOTA) kepada Kip McGrath Institute of Business Australia (KMIBA)... hmm situasi sekarang masih kabur lagi... pensyarah yang mengajar aku pun masih lagi tak beri apa-apa berita kepada pelajar-pelajar... aku harap perkara ini dapat selesai dengan cepat sebab lagi lama tertangguh, lagi lama masa aku perlu peruntukkan untuk belajar...

hmm hari ini akan bermula kelas silat aku... seronok juga rasanya nak turun berlatih balik... dah lama tak berpeluh... huhu...
kepada kawan-kawan seperjuangan, kita jumpa malam nanti... =)

No comments:

Post a Comment